Zadnji takti pesmi Vse, kar si zaželiš so bili uvertura v razvito glasbeno ustvarjanje na drugem nivoju s katerim vsestransko nadarjena umetnica, glasovna interpretinja ter pisateljica dokazala, da ima v malhi samouresničitve mnogo potencialov in talentov, zaradi katerih pušča vidno sled ter zaradi katere jo amneziji zapisani svet ne more spregledati ter pozabiti, a je vrnitev k izvirni ljubezni do glasbe tisto, kar daje najboljši pečat sedaj že več kot 15-letnemu nizu etapnih uspehov, bolj ali manj posrečenih poskusov kosanja s sicer precej močno in vse glasnejšo konkurenco slovenske estrade. Čeprav Kataya zase pravi, da se ne primerja s konkurenco, samo sama s sabo. Korak bližje k temu je nov singel Če moški bi bila, ki je zato temu primerno, izven serijski kot je v koraku z najnovejšimi svetovnimi hiti.
Dobro začinjeni pop z izzivalnim poigravanjem s postulati identitete ter konceptom maskulativno okrepljene ženske novega milenija poka od dobro uravnotežene spevnosti, moči, prek močne produkcijske linije, ki se zagrize v podzavest, katero sta spisala Kevin Koradin in Cliford Golio pa se okusno, lucidno in brezkompromisno vpleta lep, močen in z magnetizmom nalezljive spevnosti napolnjen Katayin vokal. V recepturi slišanega je vse, kar sodobni pop po meri Ariane Grande, Pink, Lady Gaga ali celotni konkurenci slovenskega popa mora biti: dobra in ritma polna glasbena podlaga, vrhunska produkcija ter izvrstna vokalna izvedba.
Moderna ženska je močna, odločna, uspešna in ne potrebuje blagoslova moškega spola saj si ga je vedno dajala sama. Kataya s plesnimi ritmi in močnim besedilom, ki ga prepušča lastni interpretaciji poslušalca osvaja prihajajočo jesen ter zimo in vas vabi k drznosti.